خدمات

ارائه نرم افزارهای تحت ویندوز، وب و موبایل

تولید و توسعه نرم افزارها در بستر وب و موبایل

امروزه و با رشد اینترنت و تکنولوژی گوشی های هوشمند، دسترسی به اطلاعات بسیار ساده تر و سریع تر از گذشته شده است. همچنین دسترسی به افراد نیز همانند اطلاعات، کار بسیار ساده و سریعتری شده است.

رشد گوشی های هوشمند این امکان را فراهم کرده است تا بتوانیم تقریبا تمام نیازهای ارتباطی خود در محیط های کاری یا اجتماعی را از طریق این دستگاه ها مرتفع کنیم. از همین رو تولید و توسعه نرم افزارهای موبایل یا اصطلاحا اپلیکیشن موبایل یکی از حوزه های تولید نرم افزار می باشد. که طرفداران بسیار زیادی را در بین افراد پیدا کرده است.

علاوه بر اپلیکیشن موبایل، رشد بسیار سریع ارتباطی افراد از طریق وب سایت ها نیز باعث ایجاد ارتباطات ساده تر و سریع تر بین افراد و کسب و کارها شده است.

تولید و توسعه نرم افزارهای دسکتاپ به صورت آنلاین

یکی از دسته نرم افزارهای بسیار پر کاربرد در بین کاربران نرم افزارهای کامپیوتر و سفارشی، استفاده از برنامه های تحت ویندوز یا اصطلاحا همان دسکتاپ اپلیکیشن (desktop application) می باشد.
این نوع نرم افزارها در یک رایانه نصب می شود و از منابع همان سیستم جهت اجرا استفاده می نمایند.
البته در محیط های تحت شبکه ممکن است از منابع سیستم سرور جهت نگهداری بانک اطلاعاتی استفاده گردد.

این نرم افزارها به دلیل سرعت بالا و استفاده آسان از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار است.
اما با توجه به اینکه این برنامه ها اصولا برای استفاده از محیط رایانه یا استفاده آنها در شبکه های محلی می باشد نیازمند ساختاری جهت دسترسی به آنها در هر نقطه و هر زمانی می باشد.

به عنوان مثال شما به عنوان مدیریت یک فروشگاه نیاز به دسترسی به اطلاعات فروش خود در محیط کار و منزل را دارید.
برای این منظور نیاز به ایجاد یک بستر مناسب جهت ارتباط همیشگی با نرم افزار خود را دارید.

ما می توانیم با ایجاد یک بستر آنلاین و بانک اطلاعاتی یکپارچه و آنلاین به شما این امکان  را می دهد تا بتوانید از نرم افزارهای خود در هر زمان و هر مکان استفاده نمایید.

علاوه بر ایجاد بستر مناسب جهت دسترسی آنلاین به اطلاعات، با ایجاد نسخه های پرتابل (portable) یا همان قابل حمل، این امکان را فراهم می کند تا بتوانید بدون درگیر شدن با مسائل نصب نرم افزارها، از برنامه های خود در هر رایانه ای به صورت پرتابل استفاده نمایید.

ارتباط با آرش عظیمی تلفن آرش عظیمی

تولید و توسعه نرم افزارها در بستر وب (وب اپلیکیشن)

یکی دیگر از روش های استفاده آنلاین از برنامه یا همان اپلیکیشن ها تولید برنامه ها در بستر وب می باشد.
برنامه هایی که در بستر وب تولید یا توسعه داده می شوند را اصطلاحا وب اپلیکیشن می نامند.
وب اپلیکیشن ها تقریبا همان برنامه های دسکتاپ (desktop application) هستند که به جای اجرا در محیط ویندوز بر روی مرورگرها اجرا می شوند.

یکی از بزرگترین مزیت های تولید نرم افزارها در بستر وب یا همان طراحی وب اپلیکیشن، عدم نیاز به نصب نرم افزار یا برنامه خاصی بر روی رایانه کاربران می باشد.

در این نوع از برنامه ها، نرم افزار برروی یک کامپیوتر که سرور نامیده می شود اجرا شده و کاربران تنها با تایپ آی پی سرور می توانند از نرم افزار استفاده کنند.

یکی دیگر از مزیت های این نوع نرم افزارها، بروزرسانی بسیار ساده و سریع آنها می باشد. برای بروزرسانی این سامانه ها تنها کافیست برنامه سرور را آپدیت نماییم و نیازی به تغییر در برنامه های سایر کاربران یا اصطلاحا کلاینت ها نمی باشد.
تیم برنامه نویسی ما با داشتن نیروهای متخصص در این حوزه کلیه سامانه ها و نرم افزارهای شما را در بستر وب تولید می نماید.

کسب و کار خود را راه بیندازید

تولید و توسعه نرم افزارها در بستر گوشی های هوشمند (موبایل)

شاید در عصر تکنولوژی، یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین تجهیزات سخت افزاری دنیا، گوشی های هوشمند یا همان موبایل باشد.
موبایل ها هر روز پیشرفته تر و هوشمند تر می شوند و قدرت پردازش آن ها افزایش می یابد.
این رشد سریع باعث می شود تا بتوان نرم افزارهای بسیار با کیفیت و قدرتمندی را در این دستگاه ها اجرا نمود.

مزیت تولید اپلیکیشن موبایل کاملا برای همه روشن و مشخص است.
شما با داشتن یک نرم افزار موبایل می توانید همیشه و همه جا و به ساده ترین شکل ممکن به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

می توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل خود به سادگی اطلاعات نرم افزار خود را با سایر نرم افزارها یا همکاران خود به اشتراک بگذارید.

ما می توانیم با ارائه مشاوره های دقیق به مشتریان و کارفرمایان، با توجه به نوع کسب و کار شما بهترین نرم افزارهای موبایل را در نسخه های اندروید و ios تولید می نماید.

همچنین سعی ما بر این است که محصول تولید شده علاوه بر داشتن رابط کاربری زیبا (UI) دارای تجربه رابط کاربری(UX)  خاص نیز باشد، تا کاربران نرم افزار علاوه بر کار کردن با محیط زیبا، کارکردن لذت بخش را نیز تجربه نمایند.

علاوه بر این ما در طراحی اپلیکیشن موبایل این امکان را فراهم می آوریم تا بتوان با سامانه های وب اپلیکیشن یا دسکتاپ نیز ارتباط برقرار نمود و بتوان با استفاده از بانک های اطلاعاتی آنلاین، یکپارچگی اطلاعات را حفظ نمود.

آرش عظیمی

تمام تمرکزم بر این است که کسب و کارها به نتایج عالی در زمینه های توسعه سازمانی و بهبود عملکرد سازمانی دست یابند و خود را از هزینه ها و صرف زمانهای بسیار رهایی سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!