خدمات

تولید و ارائه نرم افزارهای سفارشی

با گسترش و توسعه روزافزون رایانه ها و تلفن های هوشمند و افزایش کاربران آن‌ها، امروزه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای پیشبرد ایده‌ها و افزایش رشد خدمات بسیار حائز اهمیت است. همچنین تولید حجم انبوهی از داده ها به صورت روزانه و افزایش تعداد فعالیت های سازمانی، راهی به جز استفاده از فناوری اطلاعات باقی نمی‌گذارد.
در این بین تولید یک نرم‌افزار سفارشی اهمیت بسزایی پیدا می‌کند. نرم‌افزاری که با برنامه‌نویسی اختصاصی قرار است نیازها و خدمات یک سازمان را تحت پوشش خود قرار دهد.
مهمترین ابزار تصمیم گیری مدیران، استفاده از گزارش های کاربردی داده های موجود در سازمان می‌باشد که به صورت لحظه ای باید به آن ها دسترسی داشته باشند که این گزارش ها، صرفا با استفاده از نرم‌افزارهای سفارشی می‌توانند تولید و ارایه گردند.
برنامه ریزی و افزایش کارآیی کارمندان و کارشناسان سازمان نیز، بدون استفاده از فناوری اطلاعات و نرم‌افزارهای لازم، کاری نشدنی است.
سیستم های اتوماسیون اداری و نرم افزارهای تخصصی داخلی، مهمترین ابزارهای رشد یک مجموعه خواهند بود و تمامی ابزارهای مدیریتی را در اختیار یک مدیر مجرب قرار خواهند داد.

مزایای اجرای تولید نرم‌افزار
استفاده از متخصصین مجرب در پیاده‌سازی
مشاوره‌ی رایگان قبل، حین و بعد از ارائه‌ی سرویس
هزینه بسیار مناسب نسبت به سایر ارائه‌دهندگان
پیاده‌سازی بر روی انواع ساختارهای کسب و کار
تدوین استانداردهای ارتباط و وفادارسازی مشتریان
حفظ محرمانگی اطلاعات
گارانتی و خدمات پس از فروش
بهره‌مندی از پشتیبانی سرویس
رعایت اصول مهندسی در طراحی
استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا
تعیین سیاست‌های مهم امنیتی
مستندسازی دقیق و حرفه‌ای
مدیریت پروژه و فرآیند انجام کار

ما براساس یک سیستم مدیریت پروژه (Project Management) پیش خواهیم رفت. در واقع مدیر پروژه می‌تواند در هر مقطع زمانی اشخاص مسئول در رابطه با فعالیت‌ها را شناسایی کند و میزان درگیری‌شان با پروژه را بسنجد. او می‌تواند بررسی کند که آیا بیش از حد به یک شخص مسئولیت تخصیص شده است و یا می‌تواند به فعالیت خود بدون مشکلی ادامه دهد. به علاوه مدیران می‌توانند با کمک گانت چارت در مورد انجام کارها به صورت موازی و یا متوالی تصمیم‌گیری کنند.
گانت چارت (Gantt Chart) یا نمودار گانت، ابزاری برای مدیریت پروژه است و به ساده‌سازی پروژه‌های پیچیده کمک می‌کند و برای برنامه‌ریزی، پیگیری و کنترل پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
استفاده از گانت چارت، یک چشم‌انداز مطلوب از مراحل و نحوه‌ی فعالیت حرفه‌ای ما را در راستای پیاده‌سازی پروژه به شما ارایه می‌کند.
بر همین اساس، از لحظه‌ی تدوین سند پروپوزال، پیشرفت گام‌های بعدی تدوین خواهد شد و به دقت گام‌های کلی در هر مرحله، تنظیم و شرح‌داده شده تا آسوده‌خاطر باشید که ما دارای یک تایم‌لاین (برنامه‌ی ‌زمان‌بندی‌ شده) از‌ پیش ‌طراحی‌ شده، معین و مهندسی‌ شده هستیم و از مرحله‌ی نخست تا هر مرحله‌ای، مستندات و گزارش مرتبط را به سمع و نظرتان خواهیم رساند.

مراحل تولید نرم افزار 

پس از تعیین تحلیل و ارزیابی و ارایه‌ی مستندات و پیش‌نیازها، مراحل و دیاگرام تولید نرم‌افزار، در یک فرآیند مهندسی‌شده در 5 مرحله‌ی زیر برنامه ریزی می شود:
1- مرحله‌ی برنامه‌ریزی Planning
2- مرحله‌ی طراحی گرافیکی UI Design
3- مرحله‌ی پیاده‌سازی و اجرا Implementation
4- مرحله‌ی تست Testing
5- مرحله‌ی انتشار Release
این پنج مرحله همواره در یک چرخه مستمر قرار دارند تا حیات تولید نرم‌افزار را تضمین کنند.

ارتباط با آرش عظیمی تلفن آرش عظیمی

زمان‌بندی اجرای پروژه

هیچ پروژه‌ای بدون تعیین زمان‌بندی دقیق هرگز به اتمام نمی‌رسد. در کارگروه اجرایی ما، برنامه‌ریزی زمانی تولید نرم‌افزار به بهترین وجه ممکن صورت می‌گیرد. این زمان‌بندی ابتدا در مرحله‌ی مطالعه پروپوزال و بر اساس پلن پیشنهادی تخمینی بوده اما پس از تایید و اجرایی‌شدن، در نرم‌افزار مدیریت ‌پروژه به‌صورت واقعی درج و تمامی فازها و وظایف آن به‌خوبی کنترل می‌شود. این موضوع کمک می‌کند تا ضمن رعایت زمان‌بندی، طرفین از تاخیرات و یا تعجیلات احتمالی مطلع شوند. برنامه‌ی زمان‌بندی برای سبک، سنگین‌ کردن پارامتر‌های اصلی پروژه از قبیل هزینه، محدوده و محتوای کار، کیفیت، زمان، ریسک و… بسیار ضرورت دارد و به مدیر پروژه و مشتریان کمک می‌کند تا بین چگونگی و ترتیب انجام فعالیت‌های پروژه تصمیم‌گیری کند و میزان انعطاف‌پذیری زمان اجرای پروژه را بر مبنای منابعی که در دسترس دارد محاسبه، و ریسک‌های سرمایه‌گذاری در پروژه را کاهش دهد.
وجود برنامه زمان‌بندی با رویکردی سیستماتیک، مسیر اجرای پروژه را روشن می‌کند. برنامه‌ی زمانی ارایه شده بر اساس بسته‌ی پیشنهادی بوده و بی‌تردید نسبت به حجم کار، نیاز و گستردگی و پیچیدگی پروژه، افزایش خواهد یافت که مراتب پس از توافق طرفین ارائه خواهد شد. برنامه‌ی زمانبندی، شاخصی برای سنجش پیشبرد پروژه طبق یک برنامه‌ی مدون است که منجر به شناسایی مشکلات و موانع احتمالی بر سر راه پروژه شده و ارائه‌ی سریع راه‌حل را ممکن می‌سازد. همچنین این موضوع مهم، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی را در تمامی سطوح سازمان و پروژه افزایش خواهد داد.
برنامه زمان‌بندی توالی زمانی فعالیت‌های پروژه را در طول اجرای آن فراهم می‌کند و به همه‌ی اعضای تیم پروژه در درک پیش نیاز‌های لازم جهت تحقق وقایع کلیدی پروژه کمک می‌کند. علاوه بر آن، ابزاری‌است که به کمک آن می‌توان بودجه‌ی مورد نیاز پروژه را برآورد نمود و خط مبنایی برای بودجه پروژه (بر مبنای زمان) ایجاد کرد.

پیش نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری

برخی نیازمندی‌ها و پیش‌نیازهای نرم‌‌افزاری و سخت افزاری برای استفاده و زیربار رفتن پروژه مورد نیاز است. تامین این پیش‌نیازها، اساس کارآیی نرم‌افزار شما خواهد بود. بنابراین برای افزایش کارآیی نرم افزار و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، این پیش نیازها در همان ابتدا به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید.

تکنولوژی‌های مورد استفاده در تولید نرم‌افزار

بدون همراهی تکنولوژی در دنیا، هر تجارتی محکوم به شکست خواهد شد. بنابراین همواره سعی ما بر آن است تا با آخرین فناوری‌های روز و تکنولوژی‌های مطرح جهانی هم‌راستا شویم. این نه صرفاً برای شما، بلکه به‌روز بودن علاوه بر بهبود کارآیی ما، سبب بهینه‌تر شدن پروژه‌های ارائه‌شده و توسعه‌ی سریع‌تر و ایمن‌تر آنها خواهد شد. بنابراین ما در تولید نرم‌افزارها، از جدیدترین و به روز ترین زبان های برنامه نویسی، ابزارها و تکنولوژی‌ها استفاده خواهیم کرد.

صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی
نگهداری داده‌ها

هر سرویسی از لحظه‌ی ایده تا اجرا و زیر بار رفتن، تولید اطلاعات می‌کند. در هر گام از پروژه، نگاه‌داشتن و حفظ و نگهداری اطلاعات بسیار حائز اهمیت است. زیرا امنیت و حفظ داده‌ها، اعتماد کاربران و محبوبیت استفاده و کاربری آنها را به‌دنبال خواهد داشت.
حفظ داده‌ها و اطلاعات کاربران، امنیت دسترسی، گزارش‌ها و آمارها، ضریب نرخ رشد اطلاعات، ذخیره‌سازی خودکار، روال منسجم بازگردانی نسخه‌های پشتیبان، کلید ماندگاری پروژه است. پس بر پایه‌ی نوع دیتابیس، نیازمند نگهداری و پشتیبان‌گیری (Backup) منظم از داده‌ها خواهید بود.
گاهی این پشتیبان‌گیری یک کپی‌برداری از منبع (Source) یا مرجع (Resource) است و گاه کل یا بخشی از داده‌ها (Data). این ذخیره‌های اطلاعاتی در احیای داده‌ها در بحران‌هایی نظیر: نفوذ، هک، افشا، امحا و یا سرقت، نقش بسزایی دارند. قبل از تعیین محل، لازم است پروژه‌ی شما زیر بار ترافیک عملیاتی برود تا دیتای کاربران و رفتار و بازخورد آنها هم از آن استخراج شود. پس از به‌وجود آمدن داده‌ها، روش‌های زیادی در بهینه‌کردن آنها هم باید در نظر گرفت. سپس، اقدامات زمان‌بندی حفظ داده‌ها، قرارگیری داده در محل ذخیره‌سازی مناسب، و در نهایت سنجش و اعتبارسنجی نسخ پشتیبان نیز در نظر گرفته می‌شود. پشتیبان‌گیری، فرآیند ذخیره‌سازی به‌منظور بازگردانی داده‌هاست که ممکن است به علت یک نقص نابود شده باشند. پس باید راهکاری باشد تا پس از وقوع هر شکستی در پروژه، وضعیت را به حالت اول بازگرداند و مستندات پروژه از دست نرود.

خروجی نهایی

خروجی نهایی پروژه عبارت است از نرم‌افزاری بر مبنای یکی از راهکارهای پیشنهادی توافق شده، به همراه مستندات (Document) و ملحقاتی كه برای اجرا و بهره‌‌برداری از سیستم لازم است. مستندات پروژه عبارتند از مجموعه مدارک و مستنداتی كه در طول پروژه ایجاد می‌شوند نظیر: مستنداتی كه مجری و كارفرما و دستگاه نظارت رد و بدل می‌نمایند، صورت‌حساب‌ها، ابلاغیه‌ها، اخطاریه‌ها، صورت‌جلسات ادواری و موردی و اظهار نظرها.

در این قسمت سایر تعاریف، اصطلاحات و اختصاراتی كه در پروژه به آنها اشاره شده باشد و یا نشده باشد، و لزوم وجود تعریف برای آنها به منظور جلوگیری از هرگونه اختلاف‌نظری، ارائه می‌گردد. مستندات هر فاز به صورت كامل توسط مجری در سه نسخه ارایه می‌گردد و فرم گزارش وضعیت پروژه در پایان هر ماه توسط ناظر، بایستی برای پروژه تكمیل شود. در نهایت پس از جمع‌بندی نهایی و اجرای تمام و کمال، شما دارای یک نرم‌افزار خواهید بود که برای ایجاد یا توسعه‌ی کسب و کار پویا و منسجم در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در نتیجه شما در پایان این پروژه، به خروجی‌های نهایی جدول زیر خواهید رسید:

خروجی‌های مورد انتظار
1- یک نرم‌افزار مبتنی بر یک یا چند راهکار برگزیده شده
2- دریافت کلیه‌ی مستندات نهایی اجرای پروژه
3- گزارش تحویل موقت و تحویل دائم ( گزارشات انجام هر مرحله)
4- سایر مستندات د‌ر صورت وجود برخی نیازمندی‌های خاص و سفارشی
5- دسترسی‌های نرم‌افزاری و…
6- لیست آپدیت‌ها و تغییرات انجام شده بر روی راهکار طی مدت پشتیبانی

کارگروه ما به‌دقت، نمونه فرم گزارش تحویل موقت در فازهای اجرایی را تکمیل و به دستگاه نظارت و نماینده‌ی کارفرما ارایه خواهد نمود. در انتها راهنمای آموزشی، منابع نرم‌افزار، آموزش کاربری، ارایه‌ی انواع نسخ تولید نرم‌افزار بر پایه راهکار مورد نظر، مستندات و محتوای تولید شده در حین و اتمام کار، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ارتباط با آرش عظیمی تلفن آرش عظیمی

تست نرم افزار و بهبود ارایه خدمات

پروژه‌های فناوری اطلاعات و تجارت مبتنی بر دیجیتال، همگی دارای یک ماهیت چندگانه از خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستند و هر خدمتی نیز از هرگونه اشکال و خطایی در ظاهر، کد، عملکرد و… عاری نیست. کنترل خدمت به فرآیند ارزیابی یک خدمت به منظور اطمینان از عملکرد صحیح آن در رویدادهای مختلف و در دوره استفاده از آن، گفته می‌شود.

به‌عبارت دیگر برای یافتن ایرادات احتمالی در حین ثبت، رسیدگی، پیگیری، ارجاع و ارایه و برای عملکرد درست، صحیح و بهینه آن در طول اجرا، باید از نظارت و کنترل استفاده کرد. هر چقدر خدمت بتواند با رویدادهای مختلف به صورت مطلوب‌تر و قابل پذیرش‌تری چه از نظر عملکرد و چه از راحتی کاربر داشته باشد می‌توان انتظار داشت دارای عملکرد بهتری می‌باشد.

کنترل خدمت:
1- آزمون عملكرد و کارایی: بررسی و تست عملکرد سیستم و تطابق آن با نیازهای اولیه
2- آزمون واسط كاربر: بررسی و تست رابط کاربری سیستم توسط یک یا چند کاربر تستی
3- آزمون تحمل بار: شامل استفاده فعال همزمان از حداقل 10 جلسه یا تقاضا ،كاركرد سیستم با استفاده از حداكثر گنجایش پایگاه اطلاعاتی
4- آزمون امنیت: بررسی پایداری و امنیت اطلاعات موجود در پایگاه داده ها را در مقابل دسترسی‌های غیر مجاز مطابق با نظام كاربری تعریف شده
5- آزمون تحمل خرابی: تست مقاومت در برابر خرابی‌های عمدی یا غیر عمدی توانایی بازگشت به حالت پایدار و تحمل نرخ قطع ناگهانی برق، قطع اتصالات شبكه، اشكالات سیستم عامل، عدم تنظیم مناسب پارامترهای داخلی، دستكاری عمدی در سیستم فایلهای فیزیكی پایگاه داده و….
6- آزمون بازیابی: تست و بررسی نمونه‌های پشتیبان گیری از بانک اطلاعاتی و بازگردانی آن
7- آزمون به‌روزرسانی: ارائه‌ی نمونه تغییرات اولیه به عنوان نخستین ویرایش (به روز رسانی) و تست ارائه‌ی روزرسانی

گارانتی سرویس

پس از پایان پروژه و تحویل نرم‌افزار، به مدت قید شده در قرارداد، نرم افزار شامل پشتیبانی فنی رایگان خواهد شد. این یعنی صحت عملکرد سرویس ارائه‌شده را تضمین می‌کنیم و مشمول دریافت خدمات پشتیبانی رایگان خواهید شد. تیم حرفه‌ای ما با تکیه بر سیستم‌های مدیریت درخواست و ارایه‌ی سطوح چند لایه‌ی پشتیبانی، اقدام به پوشش و پاسخ کلیه‌ی درخواست‌های شما خواهد کرد.

حفظ محرمانگی و عدم افشای اطلاعات 

حفظ محرمانگی داده‌ها، ایده‌ها و کلیه‌‌ی اطلاعات شما در حین اجرا و یا پس از اتمام کار مهم‌ترین بخش از فعالیت حرفه‌ای ماست که کاملاً به آن مقید هستیم. بنابراین با آسودگی خاطر، تمامی آنچه را که برای پیشبرد موفق پروژه در ذهن و در دسترس دارید ارایه کنید.
ما پس از عقد قرارداد، کلیه‌ی تعهدنامه‌های عدم افشای اطلاعات را مهر و امضا کرده و خود را مقید و ملتزم به رعایت آن خواهیم نمود. زیرا باور داریم اگر اعتمادی از سوی مشتری نباشد، هیچ کاری به نحو احسن انجام نخواهد گرفت.
لذا در تمامی مراحل (ارائه‌ی پروپوزال، عقد قرارداد، اتمام کار، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و…) کلیه‌ی داده‌های شما از قبیل: اسناد و اطلاعات محرمانه در تعهدنامه شامل هر نوع داده، محصولات فناوری، سخت‌افزار یا نرم‌افزار، اسناد طبقه‌بندی شده یا نشده به صورت کلی یا جزئی، هر نوع سند قرارداد و تفاهم‌نامه، مشخصات فنی تجهیزات، مشخصات اطلاعاتی پرسنل، اطلاعات مالی، هر نوع اطلاعات پرسنلی (اعم از اطلاعات هویتی، تحصیلی، خانوادگی و غیره)، اشکال و انواع اطلاعات سازمانی، مهندسی، فنی، علمی، تجاری یا مالی از جمله نامه‌ها، الگوها، نقشه‌ها، برنامه‌ها، طرح‌ها و روش‌ها، ابزارها، تکنیک‌ها، فرآیندها، کدها، فهرست‌های تجهیزات، لیسانس تجهیزات و نرم‌افزارهای اختصاصی کارفرما، روش‌های انجام کار، اطلاعات شناخت و دیگر اطلاعات داده شده که به صورت اختیاری یا بدون اختیار، از کارفرما در اختیار مجری قرار داده شده باشد (مگر مواردی که غیرمحرمانگی آن به طور واضح ذکر گردد) شامل قرارداد محرمانگی و عدم افشای اطلاعات خواهد بود.

برآورد هزینه‌ی دقیق پروژه 

هزینه‌ی نهایی اجرای یک پروژه‌ی تولید نرم‌افزار، اگر بر اساس پلن پیشنهادی ما نباشد، منوط به بررسی دقیق آیتم‌های موثر در قیمت تمام‌شده، تحلیل کلیه‌ی نیازمندی‌های تکمیل‌ شده کارفرما در پرسش‌نامه‌های دیگر خواهد بود و بر اساس آن، هزینه‌های نهایی محاسبه خواهد شد.
بی‌شک اطلاع دارید که هزینه‌ی این خدمات مبتنی بر حجم و گستردگی پروژه و افزایش ظرفیت توسعه ی کار و برخی موارد دیگر است. همچنین شما می‌توانید با اخذ مشاوره‌های رایگان و تخصصی ما بهترین انتخاب را در پیاده‌سازی ایده‌های خود داشته باشید.
کارشناسان ما همواره آماده‌ی ارایه مشاوره‌های لازم جهت انعقاد هرگونه قراردادی به‌شکل دو سر برد هستند زیرا باور داریم برنده شده هر طرف به طرف دیگر بستگی دارد. ضمن آنکه در هر برهه‌ای تجارب خود را در خصوص راهکارهای مفید در تجربه‌ کاربری جهت ساده‌سازی فرآیندها و بهبود مستمر در اختیار شما قرار خواهیم داد.

به هنگام کار با کامپیوتر هر آنچه شما دستور می دهید، سیستم انجام می دهد. آیا تا بحال از خود پرسیده اید که کامپیوتر چگونه متوجه دستورالعمل های شما شده و آنها را اجرا می کند؟ پاسخ تمام این سوالات، برنامه نویسی است. در ادامه بیشتر با انواع زبان های برنامه نویسی و شرکت برنامه نویسی آشنا خواهیم شد.

در واقع برنامه نویسی روشی است که در آن دستورالعمل هایی که با عنوان کد شناخته می شود به سیستم ارائه شده و کامپیوتر با تحلیل آن ها برای اجرای این دستورالعمل ها برنامه ریزی می شود. یادگیری این صنعت که ترکیبی از هنر و دانش است درهای جدیدی به روی افراد باز کرده تا با یادگیری کدنویسی از یک مصرف کننده ی تکنولوژی به تولید کننده ی آن مبدل شوند.

در ضمن با یادگیری آن می توان قدم در حوزه ی یکی از پرکاربردترین مشاغل روز دنیا گذاشته و خلاقیت ها و ایده های ناب را به یک برنامه‌ی کامپیوتری تبدیل نمود. امروزه به دلیل رونق کسب و کارهای آنلاین بیشتر سفارش برنامه نویسی مربوط به برنامه نویسی تحت وب (طراحی وب سایت) می باشد. البته برنامه نویسی تحت ویندوز نیز با توجه به افزایش مخاطبان بازی های کامپیوتر و برنامه هایی از این قبیل متقاضیان خاص خود را دارد.

Python
Java Script
C#
Java
asp.net
++C
پایتون

زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان برنامه نویسی شی گرا بوده و از ان می توان در جهت توسعه ی وب و اپ استفاده کرد. در این برنامه نویسی از نوشتار پویا بهره گرفته می شود که یادگیری را برای افراد تسهیل کرده است. در استفاده از این زبان حافظه به صورت خودکار مدیریت شده و خطاها به صورت ارور به کاربر اعلان می شود.

در این برنامه نویسی کدها ابتدا به صورت بایت کد کامپایل شده و بعد از آن با استفاده از ماشین مجازی جاوا می توان آنها را به کدهای دستگاه تبدیل کرد. طبق این گفته ها نرم افزارهایی که با استفاده از این زبان نوشته می شوند به سیستم عامل بستگی نداشته و می توان آن را بر روی هر رایانه ای اجرا نمود.

افزایش درآمد با راهکارهای استراتژیک

 

زبان برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد ؟

در انجام پروژه ی برنامه نویسی از زبان های مختلف برنامه نویسی استفاده می شود که هر کدام از این زبان ها دارای ویژگی‌هایی مخصوص به خود هستند و با در نظر گرفتن ویژگی‌ هایی که باید نرم افزار داشته باشد و همچنین توجه به اهداف پروژه برنامه نویسی یکی از آنها انتخاب می گردد. اصلی ترین زبان های برنامه نویسی شامل برنامه نویسی جاوا، سی شارپ، سی و سی پلاس پلاس، جاوا اسکریپت، PHP، برنامه نویسی asp.net، پرل، پایتون، روبی، برنامه نویسی Go، سوئیفت و برنامه نویسی اندروید می باشند.
به منظور آشنایی شما عزیزان با محبوب ترین و پرکاربردترین این زبان ها و همچنین ویژگی های و کاربرد آنها در این بخش از مقاله درباره ی آنها توضیحاتی را ارائه خواهیم داد تا به هنگام برنامه نویسی کامپیوتر و یا سایر موارد بتوانید از آنها استفاده نمایید.

زبان‌های برنامه نویسی موبایل
انواع زبان های برنامه نویسی
زبان‌ برنامه نویسی تحت دسکتاپ
زبان‌ برنامه نویسی تحت وب
زبان‌ برنامه نویسی چند منظوره
برنامه نویسی اندروید

امروز با وجود پیشرفت های تکنولوژی و کاربرد موبایل در زندگی های امروز ، اپلیکیشن ها کاربرد زیادی پیدا کرده اند. علاوه بر این مشاغلی مانند طراحی اپلیکیشن موبایل و برنامه نویسی اپلیکیشن و به خصوص برنامه اندروید طرفداران زیادی را در سراسر جهان پیدا کرده اند.

برنامه نویسی اپلیکیشن

پیشبرد اهداف یک سازمان، بدون در نظر گرفتن نقش نرم افزار های کاربردی لازم، امکان پذیر نخواهد بود. در این زمینه تیم ما با بررسی فرآیندهای هر سازمان و شرکت، اقدام به طراحی دیتابیس و برنامه نویسی اختصاصی می‌نماید تا تمامی فرآیندها، از بررسی و امکان سنجی تا گزارش گیری و پشتیبانی را پوشش دهد.

تیم ما با در اختیار داشتن نیروهای کارآمد و متخصص جوان و مجرب در امر توسعه و تولید نرم افزار با استفاده از آخرین دانش و تکنولوژی روز سعی نموده است تا با ارائه خدمات حرفه ای به شرکتها ، موسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی در جهت رفع نیازهای نرم افزاری و ایجاد بستر مناسب IT قدم بردارد. این شرکت با تکیه بر اصول مهندسی نرم افزار و با استفاده از جدیدترین و مناسب‌ترین روشها آمادگی دارد طراحی ، برنامه نویسی و اجرائی نمودن پروژه های نرم افزاری را طبق نیازهای واقعی شما بعهده گیرد.

خدمات قابل ارائه در بخش برنامه نویسی به شرح زیر می باشد:

  • طراحی و برنامه نویسی کلیه نرم افزارهای مبتنی بر وب (Web Application)
  • طراحی و برنامه نویسی کلیه نرم افزارهای تحت ویندوز (Windows Application )
  • طراحی و برنامه نویسی کلیه نرم افزارهای قابل اجرا برروی انواع تلفن های همراه (Mobile Application)برای سیستم عامل های Android و iOS

چرا تیم ما ؟

تیم ما با تکیه بر تجربه خود در زمینه پیاده سازی و تولید نرم افزار و برنامه کاربردی و با بهره گیری از کارشناسان خبره در امور تحلیل و طراحی سیستم و برنامه نویسی، این توانمندی را در مجموعه نرم افزاری خود ایجاد نموده است تا نسبت به اجرا و پیاده سازی برنامه های کاربردی به سفارش مشتری با استفاده از سبکهای مختلف معماری نرم افزار، در حوزه های مختلف اقدام نماید استفاده از تکنولوژی و متدولوژی های روز دنیا در طراحی و پیاده سازی نرم افزار و همچنین بکارگیری سبکهای نوین معماری نرم افزار همواره در پروژه های نرم افزاری و تولید سامانه های اطلاعاتی این شرکت مدنظر بوده است.

طراحی و ایجاد سامانه های اطلاعاتی، پیاده سازی سیستم نرم افزاری اطلاعات مدیریت، سیستم های مدیریت محتوا، سامانه های هوشمند، سیستم های نرم افزاری مدیریت و کنترل پروژه برای مشتریان متعدد از جمله زمینه های فعالیت شرکت درحوزه تولید برنامه های کاربردی خاص است.
تولید نرم افزار کاربردی به سفارش مشتری (سامانه هوشمند ، سیستم مدیریت دانش ، سامانه اطلاعات مدیریت ، سیستم مدیریت محتوا و …) نیازمند فرآیند زیر می باشد:
– معماری نرم افزار و معماری اطلاعات
– نیازسنجی
– تحلیل و طراحی
– پیاده سازی و برنامه نویسی
– کنترل کیفیت
– استقرار، نصب و راه اندازی
– آموزش راهبری و کاربری
– پشتیبانی و نگهداری فنی
– مدیریت پروژه نرم افزاری
انتخاب بستر مناسب جهت تولید نرم افزار یکی از گامهای اساسی در تولید نرم افزار می باشد. انتخاب زبانهای برنامه نویسی مناسب و به روز، تکنیکهای پیشرفته ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات ، نوع پایگاه داده
مورد استفاده در تولید و … همگی از عوامل تاثیر گذار در محصول تولید شده می باشند.

آرش عظیمی

تمام تمرکزم بر این است که کسب و کارها به نتایج عالی در زمینه های توسعه سازمانی و بهبود عملکرد سازمانی دست یابند و خود را از هزینه ها و صرف زمانهای بسیار رهایی سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!