خدمات طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

تحقیق در مورد سایت های رقیب
سایت رقبای خود را به دقت بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف آن را بیابید و با خودتان مقایسه کنید. سپس با پوشش کمبود سایت رقبا و ارائه امکانات کاملتر و بهتر در طراحی سایت پزشکی خود در بین رقبای خود بالاتر باشید.

نام تجاری
مردم معمولا فکر می کنند که سایت های پزشکی / بیمارستانی نیازی به برندسازی ندارند، اما همانطور که برندسازی برای یک رستوران مهم است، برندسازی در سایت های پزشکی نیز اهمیت دارد. سعی کنید با برندسازی مناسب جایگاه خود را در صنعت خود بیابید و به طور موثر برند خود را از طریق وب سایت به افراد بیشتری معرفی کنید و به بیماران دلیل خوبی برای انتخاب سایت شما و وفادار ماندن به آن بدهید.

ارتباط با آرش عظیمی تلفن آرش عظیمی

دسترسی آسان را فراهم کنید
وب‌سایت‌های پزشکی/درمانی معمولاً حاوی مقدار زیادی اطلاعات از جمله منابع آموزشی، فرم‌های بیمار، نقشه‌ها/آدرس‌ها و غیره هستند. بنابراین با توجه به حجم زیاد اطلاعات سعی کنید سایت را طوری طراحی کنید که کاربر بتواند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را در سایت بیابد. مثلا موارد مهم را در منوی سایت قرار دهید یا خدمات اصلی سایت مانند رزرو نوبت یا مشاوره با پزشک را در قالب دکمه های فراخوان در سایت قرار دهید.

یک شرکت طراحی سایت پزشکی با تجربه و حرفه ای را انتخاب کنید

همانطور که در زمان مراجعه به پزشک به دنبال پزشک متخصص هستید نه کارورز، در هنگام سفارش طراحی سایت نیز سعی کنید به دنبال شرکتی باشید که در زمینه طراحی سایت حرفه ای باشد و نمونه هایی از طراحی سایت پزشکی داشته باشد. یک طراح سایت حرفه ای نیازها و اهداف کاربر را با توجه به زمینه فعالیت سایت درک می کند و بر اساس آن سایت را طراحی می کند.

نویسنده محتوا با اطلاعات کافی در زمینه طراحی سایت پزشکی
محتوای باکیفیت مهمترین قسمت سایت است که با کمک یک کارشناس بازاریابی و آشنا به مطالب پزشکی، محتوای سایت را بنویسید و آماده کنید تا هم محتوایی با کیفیت داشته باشید و هم مطابق با قوانین بازاریابی که به برندسازی شما کمک می کند.

بهینه سازی، بهینه سازی و بهینه سازی
اگر بهترین وب سایت را دارید اما هیچکس نمی تواند آن را پیدا کند، هیچ فایده ای نخواهد داشت. 68 درصد از مردم خدمات پزشکی آنلاین را در اینترنت جستجو می کنند، بنابراین سرمایه گذاری در سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو یک موضوع کلیدی است. به این ترتیب کاربران اگر کلمات مرتبط با حوزه کاری شما را جستجو کنند به راحتی سایت شما را پیدا خواهند کرد.

بدون تغییر در برند
برند شما نمادی از شخصیت تجاری شما و چیزی است که به کاربران شما یادآوری می کند. لوگو، خدمات، پزشکان و نحوه برخورد بخش پشتیبانی با بیماران، همه بخش‌هایی از پازلی هستند که برند شما را می‌سازد. هنگامی که برند خود را ایجاد کردید و آن را به کاربران معرفی کردید، بسیار مهم است که هویت آن را ثابت نگه دارید و دائماً آن را تغییر ندهید تا اعتماد و وفاداری مشتری را ایجاد کنید و اعتبار برند خود را افزایش دهید.

انتخاب یک قالب سایت به روز و در عین حال ساده
طراحی سایت شما نشان دهنده هویت کسب و کار شماست. یک سایت قدیمی و شلوغ حس خدمات بد و بی کیفیت را به بیمار القا می کند. پس طراحی سایت شما باید جذاب و در عین حال ساده باشد. سعی کنید از قطعات فلش، انیمیشن ها و تصاویر زیاد در سایت پزشکی استفاده نکنید زیرا باعث سردرگمی کاربر می شود. استفاده از سایت شما حتی برای کاربرانی که اطلاعات اولیه از اینترنت دارند، باید آسان باشد.

کارکردهای جالبی که بهترین سایت‌های پزشکی دنیا دارند

اما جای آن‌ها در سایت پزشکی داخلی خالی است!

sample43

فرم تقاضای
معاینه حضوری

مرکز دندانپزشکی واتل گروو، دگمه ای نارنجی رنگ در هدر سایت، برای تقاضای معاینه حضوری، تعبیه کرده است.

برای مشاهده نمونه سایت کلیک کنید
sample51

ویدیوی
معرفی مرکز پزشکی

مرکز پزشکی حمد، در طراحی وب سایت خود، از یک ویدیوی معرفی استفاده کرده است.

برای مشاهده نمونه سایت کلیک کنید
sample49

یکپارچه‌سازی با
شبکه‌ اجتماعی

مرکز پزشکی درمانی Rush، در ساخت سایت پزشکی خود، از بخش های شبکه های اجتماعی استفاده نموده است.

برای مشاهده نمونه سایت کلیک کنید
sample49

مراکز پزشکی
بانوان

مرکز پزشکی سنت فرانسیس، صفحه ای را به معرفی خدمات پزشکی مختص بانوان اختصاص داده است.

برای مشاهده نمونه سایت کلیک کنید
sample49

فهرست الفبایی
بیماری ها

مرکز پزشکی مایو فدر طراحی سایت پزشکی خود، بخشی از صفحه اول را به فهرست الفبایی بیماری ها اختصاص داده است.

برای مشاهده نمونه سایت کلیک کنید
sample49

کادر پزشکی
مرکز

مرکز پزشکی کاج اورگیا، در صفحه اول سکشنی را به معرفی کادر پزشکی اختصاص داده است.

برای مشاهده نمونه سایت کلیک کنید

 

دکمه فراخوان عملیاتی مشخص و واضح

وب سایت جایی است که شما می توانید اطلاعات برند، کسب و کار و خدمات خود را در آن قرار دهید و با کاربران به اشتراک بگذارید، اما در طراحی سایت پزشکی/درمانی باید سعی کنید وب سایت خود را فراتر از یک ویترین یا بروشور، بلکه دعوت کنید. کاربر برای تعامل با سایت و انجام عملیات در سایت. به عنوان مثال، یکی از بهترین خدماتی که سایت های پزشکی می توانند به صورت آنلاین ارائه دهند، امکان رزرو نوبت آنلاین است. اطلاعات تماس را در هر صفحه سایت خود و همچنین دکمه رزرو آنلاین قرار دهید. به این ترتیب شما یک وب سایت قوی خواهید داشت که کاربران بیشتری را جذب می کند. همچنین می توانید از فرم تماس و یا امکان مشاوره آنلاین برای پاسخ به سوالات کاربران استفاده کنید. به طور کلی راه های زیادی برای ارتباط با بیماران ایجاد کنید تا آنها بتوانند راحت تر به شما و خدمات شما دسترسی داشته باشند.

مشاهده نظرات سایر کاربران
ایجاد اعتماد همیشه اولین و مهمترین راه برای جذب مشتری به خصوص در سایت هایی است که خدمات مهمی مانند خدمات پزشکی ارائه می دهند. مردم بیشتر به نظرات و تجربیات مشتریان قبلی شما اهمیت می دهند تا به شما و توصیف شما از برندتان. بنابراین بخشی را به نظرات بیماران قبلی در وب سایت خود اختصاص دهید. این نظرات می تواند به صورت متنی یا به صورت ویدئوهای کوتاه باشد.

بررسی صحت لینک ها و سازگاری با مرورگرهای مختلف
همیشه لینک های سایت را طبق برنامه زمانی مشخص بررسی کنید و در صورت وجود خطایی یا هر مشکلی سریعا آن را برطرف کنید. شما به راحتی می توانید این کار را از طریق گوگل وبمستر انجام دهید. هیچ چیز بدتر از یک سایت با لینک های بد نمی تواند به کاربر سایت و خدمات آن بی اعتماد شود.

روی خدمات اصلی تمرکز کنید
خدمات اصلی و مهم شما که منبع اصلی درآمد شما هستند باید صفحات جداگانه ای برای خود در وب سایت داشته باشند که در آن بتوانید اطلاعات بیشتر و اطلاعات دقیق تری از خدمات مربوطه را در اختیار بیمار قرار دهید.

پیوند بین شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها
همانطور که باید از وبلاگ یا شبکه های اجتماعی خود به وب سایت خود لینک دهید، باید پیوندهایی به شبکه های اجتماعی و وبلاگ های خود را نیز در وب سایت خود قرار دهید. سعی کنید کاربر به هر طریقی به شما دسترسی داشته باشد و بتواند در هر پلتفرمی با شما ارتباط برقرار کند.

و در نهایت
همانطور که در وب سایت های پزشکی گفتیم مهم ترین موضوع ایجاد کانال های ارتباطی با بیمارستان / مطب / کلینیک برای بیمار است پس حتما اطلاعات تماس خود مانند آدرس دقیق، تلفن، ایمیل و … را در سایت قرار دهید.

صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی

مزایای طراحی سایت پزشکی توسط آرش عظیمی

طراحی سایت پزشکی این شرکت توسط تیم مجرب و متخصص آرش عظیمی به وضوح دارای ظاهر و گرافیکی جذاب و شیک به منظور راضی نگه‌داشتن مشتریان شرکت در وهله اول می‌باشد و می‌تواند از نظر روحی و بصری بر مشتریان شما تأثیر مثبت بگذارد. طراحی سایت، علاوه بر داشتن گرافیک منحصر به فرد و در عین حال زیبا، می‌تواند تأثیر بسزایی در اعتماد مشتریان به آن شرکت داشته باشد.

ارتقای رتبه سایت در گوگل برای کلمات کلیدی خاص که معرف فعالیت شرکت شما هستند نیز از دیگر مزایای تیم آرش عظیمی است. با ارتقای جایگاه و رتبه سایت خود می‌توانید کالا و خدمات خود را به مشتریانی که به دنبال تولید کننده یا تأمین کننده مناسب هستند معرفی کنید.

از آنجایی که تمرکز اصلی یک سایت توجه به حضور در صفحه اول گوگل و برند سازی است، لذا تیم آرش عظیمی وب سایت شرکت‌ها و سازمان‌ها را برای نمایش در صفحه اول و لینک‌های برتر گوگل طراحی می‌کند. استفاده از طرح‌های ساده و سایت‌های کپی شده قطعاً نمی‌تواند در این راه کمکی به شما کند. بنابراین صرف هزینه معقول و صحیح برای طراحی یک وب سایت حرفه‌ای اولین قدم برای توسعه و تحول از طریق بازاریابی اینترنتی است.

همچنین همان‌طور که گفتیم این روزها بحث در مورد مفهوم بهینه‌سازی سایت به شدت افزایش یافته است و ما تضمین می‌کنیم که تیم آرش عظیمی به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد. سئو با کاربری‌های مختلف بر اساس الگوریتم‌های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است زیرا به این ترتیب آمار بازدید و ترافیک سایت افزایش می‌یابد و خواسته‌های مدیران سایت برآورده می‌شود، بنابراین بسیار مهم است که تیم azimi.info در طراحی سایت شما به این اصل مهم توجه ویژه‌ای دارد. تیم آرش عظیمی نیز می‌تواند پس از طراحی سایت برای شما با هزینه اندکی تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای اول آپلود سایت در رتبه‌های برتر گوگل دیده شوید.

آرش عظیمی

تمام تمرکزم بر این است که کسب و کارها به نتایج عالی در زمینه های توسعه سازمانی و بهبود عملکرد سازمانی دست یابند و خود را از هزینه ها و صرف زمانهای بسیار رهایی سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!